Ένα brand συνώνυμο της ποιότητας και της διαχρονικότητας. Μια συλλογή jeans που ξεχωρίζει και δίνει το δικό της στίγμα στη διεθνή μόδα.
Brief
H Red Spot είναι μια Ελληνική εταιρία με εξειδίκευση στο premium denim για τον άνδρα, που ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2003.
Από τότε πολλά έχουν αλλάξει, όχι όμως η πίστη της στην ποιότητα και στις εξαιρετικές πρώτες ύλες. Στοιχεία που την καθιέρωσαν και την οδήγησαν σε πάνω από 100 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και η σύγχρονη ιστοσελίδα της, στόχο έχουν να εδραιώσουν και να ενισχύσουν την εικόνα της εταιρίας στο κοινό αλλά και στις διεθνείς εκθέσεις μόδας όπου και παρευρίσκεται πολύ συχνά.
Solution
Όταν μας δίνεται η ευκαιρία, μας αρέσει να ξεκινάμε τα πάντα από λευκό καμβά. Αυτό σημαίνει πως πριν σχεδιάσουμε την ιστοσελίδα, ανανεώνουμε ριζικά και την εταιρική ταυτότητα.
Το λογότυπο που σχεδιάσαμε αποτελεί έναν συνδυασμό μινιμαλισμού αλλά και κρυφών οπτικών μηνυμάτων που στόχο έχουν να κεντρίσουν το μάτι του καταναλωτή και να κάνουν το σήμα ευκολομνημόνευτο.
«Αυλωτές απολήξεις» που μεταδίδουν έννοιες όπως νεανικότητα, κίνδυνος, ένταση, επαναστατικότητα. «Απαγορευτικό Χ» που υποσυνείδητα κεντρίζει το ενδιαφέρον του καταναλωτή, ερεθίζει τις αισθήσεις και αποτελεί πειρασμό. Τέλος, τα στυλιζαρισμένα αρχικά R & S, κρυμμένα μέσα στο σύμβολο, σχηματίζουν το pattern.
Το λογότυπο που σχεδιάσαμε για τη Red Spot Denim.
Κατά τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας ακολουθήσαμε λιτές γραμμές, δίνοντας έμφαση στο ίδιο το προϊόν, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει και το κόκκινο χρώμα της έντασης.
Για την προβολή της concept φωτογράφισης, χρησιμοποιήσαμε εξελιγμένη τεχνολογία συμπίεσης και ανεξάρτητη φόρτωση σε σχέση με το υπόλοιπο περιεχόμενο, που μας επέτρεψε να ρίξουμε κατά πολύ το μέγεθος των φωτογραφιών, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα της ιστοσελίδας.
Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία μιας ιστοσελίδας γρήγορης, εύχρηστης και φιλικής προς τον τελικό χρήστη. Στοιχεία εξαιρετικά σημαντικά και απαραίτητα για την επιτυχία κάθε έργου κατασκευής ιστοσελίδων.