Πως να Αξιοποιήσετε Σωστά τα Εκπτωτικά Κουπόνια στο Eshop σας
Τα εκπτωτικά κουπόνια μπορούν να γίνουν βασικός μοχλός ανάπτυξης για το e-shop σας. Ο πελάτης μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα καθώς στατιστικά έχει παρατηρηθεί ότι μία από τις δύο αγορές στα e-shop γίνεται με κάποιο κουπόνι. Επίσης, περίπου οι μισοί χρήστες μπορεί να εγκαταλείψουν ένα καλάθι αν δεν έχουν κάποιο κουπόνι.
Εάν δεν χρησιμοποιείτε κουπόνια, τότε ο ανταγωνιστής σας έχει πλεονέκτημα. Πρώτα θα πρέπει να σκεφτείτε τους στόχους σας.
- Ψάχνετε νέους πελάτες;
- Θέλετε να κρατήσετε τους παλιούς;
- Αισθάνεστε πως οι πελάτες σας θέλουν μια παραπάνω ώθηση ώστε να ψωνίσουν από εσάς;
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εκπτωτικά κουπόνια ανάλογα με τους στόχους σας. Διάβασε παρακάτω αναλυτικά πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα εκπτωτικά κουπόνια στο e-shop σας.
Απόκτηση νέων πελατών
Αν θέλετε να αποκτήσετε νέους πελάτες, τα κουπόνια μπορούν να παροτρύνουν κάποιον πιθανό πελάτη να πραγματοποιήσει μια πρώτη αγορά. Αυτό στο e-shop σας μπορεί να γίνει με κάποιον κωδικό που θα ισχύει μόνο για μια συναλλαγή.
Μόλις κερδίσετε ένα νέο πελάτη, μην ξεχάσετε να εφαρμόσετε μια στρατηγική για να τον κρατήσετε σαν πελάτη.
- Μπορείτε να στέλνετε κάποια ενημερωτικά newsletters με προσφορές.
- Μπορείτε να προσφέρετε ένα δεύτερο κουπόνι για την επόμενη αγορά.
Είναι πολύ σημαντικό να φέρεστε καλά στους πελάτες σας μετά την πρώτη αγορά τους. Το γνωστό και ως after sales.
Κάντε τους επισκέπτες πελάτες
Για να μετατρέψετε τους επισκέπτες του e-shop σας σε πελάτες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έξυπνα κουπόνια με μειώσεις τιμών.
Μπορείτε να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια δωρεάν αποστολής για παραγγελίες πάνω από κάποιο συγκεκριμένο ποσό. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και θα ενθαρρύνετε τους χρήστες του e-shop σας να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους.
Αν σε κάποια κατηγορία προϊόντων έχεις μεγάλο απόθεμα, δοκιμάστε να προσφέρετε κουπόνια εκπτώσεων για τη συγκεκριμένη κατηγορία ώστε να προσελκύσετε πελάτες, π.χ. κουπόνι έκπτωσης 30% στα κοντομάνικα μπλουζάκια.
Εάν οι χρήστες θεωρήσουν πως μπορούν να βρουν καλύτερες τιμές αλλού, δεν θα διστάσουν να φύγουν από το e-shop σας σε δευτερόλεπτα. Σκεφτείτε πολύ σοβαρά τα εκπτωτικά κουπόνια που προσφέρετε ώστε να μην χάσετε κανέναν πιθανό πελάτη.
Εκπτωτικά κουπόνια για να ενθαρρύνετε μια δεύτερη παραγγελία
Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν μια δεύτερη παραγγελία, προσφέροντας τους κουπόνια έκπτωσης για συγκεκριμένα προϊόντα που έχετε μεγάλο περιθώριο κέρδους.
Μπορείτε επίσης να προσφέρετε κουπόνια για μείωση τιμών όταν ο πελάτης αγοράζει δύο ή τρία προϊόντα. Σε περίοδο εκπτώσεων μπορείτε να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια πρόσθετης έκπτωσης στους πελάτες που έχουν ήδη κάνει κάποια αγορά.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε αναλύσει τη βάση των πελατών σας και έχετε δημιουργήσει σενάρια για κάθε προφίλ πελάτη.
Π.χ. Μπορείτε να στείλετε ένα εκπτωτικό κουπόνι για την κατηγορία «βερμούδες», για όσους πελάτες έχουν αγοράσει τουλάχιστον δύο κοντομάνικα μπλουζάκια.
Ενημερώστε τους πελάτες σας για νέα προϊόντα
Τα κουπόνια βοηθάνε τους πελάτες σας να μαθαίνουν για τις προσφορές αλλά και για νέα προϊόντα. Αν για παράδειγμα ανοίξατε μια νέα ενότητα στο e-shop σας με μπλουζάκια για το καλοκαίρι, μπορείτε κάλλιστα να στείλετε ένα email στους πελάτες σας το οποίο θα τους ενημερώνει για τη νέα ενότητα, αλλά θα τους προσφέρει και ένα κουπόνι έκπτωσης για να τη γνωρίσουν.
Τα εκπτωτικά κουπόνια, σε γενικές γραμμές, βελτιώνουν την εικόνα του brand σας στους πελάτες και τους βοηθούν να επιλέξουν εσάς για τις ηλεκτρονικές αγορές τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως. Μη το παρακάνετε με τα κουπόνια γιατί θα εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας λάθος και θα περιμένουν κουπόνια για να αγοράσουν. Όλα χρειάζονται σωστή στρατηγική.